zondag 31 augustus 2014

De laatste voorbereidingen

Zo, even een kleine pauze.
Ik heb net alle groenten en fruit verwerkt die we de komende week niet mogen eten maar die we niet zo lang kunnen bewaren.
Zo heb ik de laatste rijpe tomaten in een heerlijke tomatensaus verwerkt (en deze geweckt voor later gebruik) en de paprika's die nog over waren klein gesneden en in de diepvries gedaan.


Verder heb ik het brood voor de komende week gebakken en de 2 preien die ik heb gekocht verwerkt.
Ik heb de ene prei in ringen en de andere prei in kleine stukjes gesneden en ook deze ingevroren zodat we er langer wat aan hebben.



We hebben een enigszins vreemde lunch gehad van yoghurtjes, huzarenslaatje, appel, komkommer en brood met allerlei restjes beleg.
Mijn kleine man vond het maar wat grappig en was heerlijk aan het smikkelen.
Bonuszoon 2 die dit weekend bij ons is keek wel een beetje vreemd op bij deze samengestelde lunch maar liet zich alles ook goed smaken.
Gelukkig is het een grote eter want ik had toch nog meer restjes dan ik in eerste instantie voorzien had.
Blijkbaar had ik eea toch niet zo goed gepland als ik had gedacht.

Straks gaan we nog even naar een verjaardag. Kunnen we nog even smikkelen :)
En morgen gaan het experiment van start.

Fijne zondag!

Liefs,
Mommy


2 opmerkingen:

  1. Wel leuk zo'n lunch met van alles wat hoor, wij doen dat af en toe ook.
    Zou zonde zijn als je het weg moet gooien.

    Nou, succes maar met je uitdaging...het brood is alvast goed gelukt zo te zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen